Zadnje pretraživanoObriši sve
Nema rezultata za traženi pojam!
Usporedba
Favoriti
Prijavi se
Prijavi se

Na uvjete poslovanja i korištenja stranica www.m-computers.hr i sklapanja ugovora na daljinu putem sredstva daljinske komunikacije primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni uvjeti, osim u slučaju da se ugovorne strane ne dogovore drugačije. Prije samog sklapanja Ugovora, korisnik na ovoj stranici niže ima mogućnost pregledati uvjete.

Sve cijene iskazane su u hrvatskim kunama s uključenim PDV-om, te uključuju popust za plaćanje virmanom, općom uplatnicom ili internet / mobilnim bankarstvom za narudžbe ponude predane putem Web stranice. Za plaćanje karticama popust se primjenjuje u različitim iznosima ovisno o vrsti kartice. Informativan izračun cijene za pojedine kartice možete vidjeti u košarici u 3. koraku nakon odabira načina plaćanja.

VRSTE PLAĆANJA:

Jednokratna plaćanja:
- opća uplatnica u bilo kojoj banci, pošti ili FINI (za fizičke osobe)
- virmanska uplatnica (za pravne osobe, obrte i slobodna zanimanja)
- prijenos s tekućeg ili žiro računa
- Internet bankarstvo
- Mobilno bankarstvo
- MasterCard kartica svih banaka
- VISA kartica svih banaka
- Maestro kartica svih banaka

Obročna otplata:
- Premium VISA kartica PBZ do 36 obroka bez kamata
- Maestro kartica Zagrebačke banke do 24 obroka bez kamata
- VISA Debit kartica Zagrebačke banke do 24 obroka bez kamata
- MasterCard kartica Zagrebačke banke do 36 obroka bez kamata
- VISA kartica Zagrebačke banke do 24 obroka bez kamata
- Maestro kartica PBZ do 24 obroka bez kamata
- VISA kartica PBZ do 24 obroka bez kamata
- MasterCard i VISA kartica RBA do 12 obroka bez kamata

Za plaćanje karticom trebate osobno doći kod nas u ured između 8:30 i 11h s vlastitom karticom kako bi izvršili plaćanje putem POS terminala.

UVJETI ZA OBROČNE OTPLATE:

Obročna otplata Premium VISA PBZ karticom do 36 obroka bez kamata
Od 2 do 36 obroka bez kamata za iznose od 1.000kn do limita.
Plaćanje je moguće ostvariti samo uz Premium VISA PBZ. Plaćanje nije moguće ostvariti uz kartice ostalih banaka.

Obročna otplata Maestro karticom Zagrebačke banke do 24 obroka bez kamata
Od 2 do 24 obroka bez kamata za iznose od 1.000kn do 99.999kn.
Plaćanje je moguće ostvariti samo uz Maestro karticu Zagrebačke banke. Plaćanje nije moguće ostvariti uz kartice ostalih banaka.

Obročna otplata VISA Debit karticom Zagrebačke banke do 24 obroka bez kamata
Od 2 do 24 obroka bez kamata za iznose od 1.000kn do 99.999kn.
Plaćanje je moguće ostvariti samo uz Maestro karticu Zagrebačke banke. Plaćanje nije moguće ostvariti uz kartice ostalih banaka.

Obročna otplata MasterCard karticom Zagrebačke banke do 36 obroka bez kamata
Od 2 do 36 obroka bez kamata za iznose od 1.000kn do 99.999kn.
Plaćanje je moguće ostvariti samo uz MasterCard karticu Zagrebačke banke. Plaćanje nije moguće ostvariti uz kartice ostalih banaka.

Obročna otplata VISA karticom Zagrebačke banke do 24 obroka bez kamata
Od 2 do 24 obroka bez kamata za iznose od 1.000kn do 99.999kn.
Plaćanje je moguće ostvariti samo uz VISA karticu Zagrebačke banke. Plaćanje nije moguće ostvariti uz kartice ostalih banaka.

Obročna otplata Maestro karticom PBZ do 24 obroka bez kamata
Od 2 do 24 obroka bez kamata za iznose od 1.000kn do 40.000kn.
Plaćanje je moguće ostvariti samo uz Maestro PBZ karticu. Plaćanje nije moguće ostvariti uz kartice ostalih banaka.

Obročna otplata VISA karticom PBZ do 24 obroka bez kamata
Od 2 do 24 obroka bez kamata za iznose od 1.000kn do 40.000kn.
Plaćanje je moguće ostvariti samo uz VISA PBZ karticu. Plaćanje nije moguće ostvariti uz kartice ostalih banaka.

Obročna otplata MasterCard i VISA karticom RBA do 12 obroka bez kamata
Od 2 do 12 obroka bez kamata za iznose od 1.000kn do limita.
Plaćanje je moguće ostvariti samo uz RBA kartice MasterCard i VISA, za detalje o uvijetima molimo Vas kontaktirajte svog bankara.

VAŽNE NAPOMENE:
- Iskazana cijena s uključenim popustom primjenjuje se za plaćanje virmanom, općom uplatnicom ili internet/mobilnim bankarstvom za narudžbe ponude predane isključivo putem Web stranice.
- Cijene za plaćanje karticama i na na rate možete dobiti tako da traženi artikl dodate u košaricu, te u 3. koraku košarice odaberete vrstu kartice i željeni broj rata.
- Iskazane cijene u cjeniku ovise o tečaju EUR i USD i podložne su dnevnim promjenama. Ukoliko Vam cijena u ponudi ne odgovara niste je dužni platiti.
- Ukoliko, zbog greške ili previda, cijena objavljena u Web Shopu nije ispravna ili je u međuvremenu promjenjena, zadržavamo pravo na izmjenu. M-Computers zadržava pravo da Vas informira o promjeni ili ispravnosti cijene te da Vam pruži priliku da potvrdite ili otkažete svoju narudžbu.
- Ne odgovaramo za greške u objavljenim podacima. Tehnički podaci, slike proizvoda i ambalaže ne moraju uvijek odgovarati stvarnom proizvodu.

 

OPĆI UVJETI POSLOVANJA (u daljnjem tekstu: “Uvjeti“)
Ovi Uvjeti primjenjuju se na sve ugovore o kupoprodaji, i to od dana naznačenog na istima.

I UVODNE ODREDBE

I.a M-Computers kao prodavatelj stavlja na raspolaganje ove Uvjete korisnicima te ih upućuje da se obvezno detaljno upoznaju s istima prije korištenja Internet stranice (kako je niže definirano) u svrhu kupnje proizvoda oglašenih na istoj ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu. Posjećivanjem Internet stranice ili pristupanjem kupnji proizvoda putem online kupovine prodavatelja smatra se da su korisnici upoznati s ovim Uvjetima te da ih u cijelosti razumiju, suglasni su s istima te ih prihvaćaju u cijelosti. Ukoliko korisnici nisu suglasni s ovim Uvjetima, prodavatelj ih upućuje da ne koriste ove Internet stranice u svrhu kupnje proizvoda ili pribavljanja informacija o istima ili bilo koju drugu svrhu. Ovi Uvjeti su sastavni dio svakog pojedinog ugovora o kupoprodaji. Za sve što nije uređeno ovim Uvjetima primjenjuju se važeće odredbe Zakona o obveznim odnosima, Zakona o zaštiti potrošača, Zakona o trgovini i Zakona o elektroničkoj trgovini, ovisno o tome što je primjenjivo.
Upućuju se posjetitelji internet stranice na odredbe o zaštiti privatnosti koje su sadržane na Internet stranici.

I.b Osim ukoliko nije drugačije određeno, pojedini pojmovi i definicije u ovim Uvjetima poslovanja imaju niže navedeno značenje:
Korisnik je svaka pravna ili fizička osoba koja pristupa i/ili se koristi sadržajem i uslugama Internet stranice i/ili se koristi uslugom Internet prodaje (Online kupovina), te obuhvaća sve kupce i posjetitelje Internet stranice.
Internet stranica znači www.m-computers.hr.
Posjetitelj je svaka pravna ili fizička osoba koja pristupa i/ili se koristi sadržajem i uslugama Internet stranice bez prethodne registracije (neregistrirani korisnik).
Potrošač je, u smislu ovih Uvjeta kao i Zakona o zaštiti potrošača, svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.
Kupac je svaka pravna i fizička osoba koji putem sredstava elektroničke komunikacije preko Internet stranice registrira svoje osobne podatke i odabere barem jedan proizvod ponuđen na Internet stranici, ubaci ga u košaricu, pošalje narudžbu ponude prodavatelju i isplati kupoprodajnu cijenu odabranog proizvoda.
Prigovor znači pisani prigovor potrošača to jest - prigovor kojeg potrošač upućuje na trajnom mediju, a kojim iznosi svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu, odnosno zahtijeva određena prava koja mu pripadaju na temelju Zakona o zaštiti potrošača (npr. prigovor zbog materijalnog nedostataka, zahtjeva za dijagnostiku kupljenog proizvoda).
Prodavatelj je M-Computers, Cankareva 3, 10000 Zagreb.
Sredstva daljinske komunikacije su sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što su adresirani i neadresirani tiskani materijali, univerzalna pisma i dopisnice, tiskane promidžbene poruke s narudžbenicom, katalozi, telefoni s ljudskim posredovanjem i bez njega, radio, videofon, videotekst, telefaks, televizija, Internet i elektronička pošta.
Ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija je ugovor sklopljen između M-Computers i treće osobe u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednom mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.
Proizvodi po narudžbi su oni proizvodi koje prodavatelj nema na skladištu te ih može naručiti isključivo od dobavljača ili proizvođača. Takvi proizvodi imaju velike troškove skladištenja te su iznimno rijetko naručivani, a to uslijed visoke cijene istih, posebnih karakteristika, posebnih uvjeta čuvanja i skladištenja.
Svi gore navedeni Izrazi imaju neutralno rodno značenje. Pojmovi koji uključuju jedninu uključuju i množinu (i obrnuto).
Trgovački ugovor, ugovor što ga sklapaju među sobom trgovci u obavljanju djelatnosti koje čine predmet poslovanja barem jednoga od njih.
Potrošački ugovor je ugovor koji sklapaju potrošač i svaka fizička ili pravna osoba koja djeluje u okviru svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, uključujući i osobu koja djeluje u ime ili za račun te osobe.
Kod potrošačkih ugovora, u slučaju nesuglasja između definicije upotrijebljene u ovim Uvjetima i zakonske definicije pojedinog pojma, primjenjuje se ona definicija koja je povoljnija za potrošača.
Niti jedna odredba ovih Uvjeta ne može se tumačiti na način koji bi doveo do umanjenja i/ili ograničavanja prava potrošača danih primjenjivim propisima.

I.c Ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika. Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost za svako postupanje suprotno ovoj odredbi.

I.d Ovi Uvjeti poslovanja sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Narodne novine 41/2014, 110/2015, 14/2019), Zakonom o elektroničkoj trgovini (NN 173/03, 67/08, 36/09, 130/11, 30/14, 32/2019 ; u daljnjem tekstu: „Zakon o elektroničkoj trgovini“), Zakonom o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/2021 ; u daljnjem tekstu: „Zakon o obveznim odnosima“) i Zakonom o trgovini (NN 87/2008, 96/2008, 116/2008, 76/2009, 114/2011, 68/2013, 30/2014, 32/2019, 98/2019, 32/2020; u daljnjem tekstu: „Zakon o trgovini“).
Prodavatelj isključuje svaku odgovornost za sva sporna pitanja koja bi eventualno mogla proizaći iz razloga što posjetitelj, korisnik i/ili kupac nije pročitao i/ili razumio ove Uvjete. 

II CIJENA I UVJETI PRODAJE

II.a Prodavatelj se obvezuje na jasan i vidljiv način istaknuti iznos maloprodajne cijene sukladno članku 7. Zakona o zaštiti potrošača. Sve iskazane cijene proizvoda su maloprodajne, izražene su u HRK - hrvatskim kunama, s uključenim porezom na dodanu vrijednost (dalje: „PDV“). Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe pojedinog proizvoda.
U slučaju pogrešno označene cijene koju prodavatelj utvrdi nakon narudžbe proizvoda, a prije sklapanja ugovora o kupoprodaji prodavatelj se obvezuje o istome bez odgađanja obavijestiti kupca. Prodavatelj nije ovlašten izmijeniti cijenu nakon sklapanja ugovora o kupoprodaji.

II.b Prodavatelj nastoji dati što bolji i točniji opis i sliku proizvoda. Unatoč tome, nije moguće garantirati da su svi navedeni podaci i slike proizvoda u potpunosti točni. Slike proizvoda su ilustrativne prirode.

II.c Plaćanje
Naručene proizvode i usluge kupac može platiti:
a) Virmanom, općom uplatnicom ili internet / mobilnim bankarstvom
b) Plaćanje kreditnim i debitnim karticama

II.d Dostava i rok isporuke
Dostava za područje Republike Hrvatske vrši se putem dostavnih službi Overseas, GLS, Intereuropa, HP i InTime.
Prodavatelj se obvezuje zaprimljene narudžbe radnim danom obraditi odmah, a najkasnije u roku od 48 sati te iste dostaviti dostavnoj službi najkasnije u roku od 7 dana od obrade. Narudžbe zaprimljene neradnim danom ili na kraju radnog vremena biti će obrađene idući radni dan ili najkasnije u roku od 48 sati.
Rok dostave ovisi o Općim uvjetima dostavnih službi, te u pravilu iznosi od 2 do 5 dana. U slučaju iznimnih nepredviđenih situacija i više sile rok dostave određen ovim općim uvjetima se može produljiti ovisno o odluci i kapacitetima dostavnih službi.

III WEB SHOP KUPOVINA/UGOVOR NA DALJINU - TRENUTAK ZAKLJUČENJA UGOVORA NA DALJINU

Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora o kupoprodaji.
Ugovor se smatra zaključenim u trenutku kada je kupac platio proizvod po dostavljenoj ponudi uz potvrdan odgovor djelatnika o dostupnosti naručene robe, osim ako u samom ugovoru o kupoprodaji nije drugačije navedeno.
Ugovor se ne smatra zaključenim na temelju narudžbe ponude ili uplate po automatski generiranoj web narudžbi ponude, bez ponude ili potvrdnim odgovorom djelatnika o dostupnosti naručene robe.
Proizvodi koje kupac stavi u košaricu nisu rezervirani za tog kupca. Proizvod je rezerviran tek nakon potvrde plaćanja od strane kupca. U periodu između stavljanja proizvoda u košaricu i potvrde plaćanja postoji mogućnost da količine proizvoda više nisu dostupne, o čemu će kupac biti pravovremeno obaviješten, te se prodavatelj ovim putem odmah i unaprijed ispričava zbog neugodnosti koje vam navedena situacija može prouzročiti. Prodavatelj je u tom slučaju obvezan ponuditi vam mogućnost otkaza narudžbe, djelomičnog otkaza narudžbe odnosno djelomičnog ispunjenja (za slučaj da se radi o više naručenih proizvoda) ili Vam ponuditi opciju da pričekate s narudžbom odnosno ispunjenjem iste ukoliko takva opcija postoji.

IV REKLAMACIJE I PRIGOVORI POTROŠAČA

IV.a Potrošač je, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, ovlašten podnijeti Prigovor. Sukladno članku 10. stavku 3. Zakona o zaštiti potrošača ( ''Narodne novine, br. 41/14, 110/15, 14/19) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti u pisanom obliku te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora.
Prigovor se također može podnijeti pisanim putem na adresu: Cankareva 3, 10000 Zagreb ili putem elektroničke pošte na adresu: info@m-computers.hr. Na zaprimljeni prigovor dostavit ćemo pisani odgovor najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

IV.b Servis i rezervne dijelove za uređaje osigurava ovlašteni zastupnik za Republiku Hrvatsku za svaki pojedini proizvod.
Neispravni uređaj kupac može dostaviti neposredno u ovlašteni servis ili ga dostaviti neposredno kod Prodavatelja u poslovnicu nakon čega će isti biti proslijeđen u ovlašteni servis.
Prilikom prijave neispravnog proizvoda obvezno je priložiti presliku računa, jamstveni list, točan opis kvara te kompletnu dokumentaciju i originalnu neoštećenu ambalažu navedenog proizvoda.

Posebna napomena:
Prodavatelj će, za slučaj da je neispravni uređaj dostavljen prodavatelju, zatražiti dijagnostiku ovlaštenog servisa pa po utvrđenoj dijagnostici postupiti po zahtjevu kupca.
U slučaju da se u tijeku dijagnostike svakog pojedinog proizvoda utvrdi da je reklamacija proizvoda neosnovana i neutemeljena trošak dijagnostike snosi kupac.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Posebna napomena prilikom kupovine procesora i matičnih ploča:
Procesori i matične ploče predstavljaju dvije skupine proizovoda koji dolaze s pinovima.
Prilikom ugradnje procesora na matične ploče, važno je da se navedeno obavi stručno i s povećanom pažnjom jer u suprotnom može doći do savijanja pinova (koji se nalaze na procesoru ili na maticnoj ploči, ovisno o proizvodu), slijedom čega ugradnju može obaviti isključivo za to ovlaštena osoba.
Ako zbog ugradnje od strane za to neovlaštene osobe dođe do savijanja pinova i proizvod više nije za uporabu, jamstvo se u tom slučaju ne priznaje jer se radi o pogrešnom rukovanju i oštećenju za koje odgovornost snosi kupac.
Molimo da za ugradnju potražite pomoć od strane ovlaštene osobe.

Ukoliko se Prigovor odnosi na nedostatke proizvoda kojem je isteklo jamstvo proizvođača prodavatelj se obvezuje kupca obavijestiti o troškovima popravka i opisom potrebnih radova prije započinjanja rada na proizvodu.
Prava po jamstvu ne isključuju prava kupaca po osnovi odgovornosti prodavatelja za materijalne nedostatke stvari.
U slučaju da se u tijeku dijagnostike svakog pojedinog proizvoda utvrdi da je reklamacija proizvoda neosnovana i neutemeljena trošak dijagnostike snosi kupac.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

V. ODGOVORNOST PRODAVATELJA ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

V.a Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke neovisno o tome je li ugovorom prenio ili se obvezao prenijeti kupcu stvar u vlasništvo, a kupac platio ili se obvezao platiti njezinu cijenu.
Kod potrošačkih ugovora prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke prema pravilima propisanima za ugovor o kupoprodaji i kada je riječ o ugovoru za isporuku stvari koju je tek potrebno izraditi ili proizvesti, neovisno o tome je li po općim pravilima riječ o ugovoru o kupoprodaji, ugovoru o djelu ili drugom ugovoru.
Odredbe Zakona o odgovornosti za materijalne nedostatke ne primjenjuju se na potrošačke ugovore za isporuku digitalnih sadržaja ili digitalnih usluga, osim ako je predmet ugovora o kupoprodaji pokretna stvar u koju je ugrađen digitalni sadržaj ili digitalne usluge ili su povezani sa stvari tako da bi odsutnost tog digitalnog sadržaja ili te digitalne usluge onemogućila funkcioniranje te stvari i koji se isporučuju na temelju ugovora o kupoprodaji, neovisno o tome isporučuje li takav digitalni sadržaj ili digitalnu uslugu prodavatelj ili treća strana (stvar s digitalnim elementima).
Kod ugovora o kupoprodaji, rizik slučajne propasti ili oštećenja uređaja prelazi na kupca u trenutku kada je njemu ili osobi koju je on navede, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed. Ako je prijevoznik bio izabran na prijedlog kupca, rizik slučajne propasti ili oštećenja uređaja prelazi na kupca u trenutku kada uređaj bude predan u posjed prijevozniku.
U slučaju stvari s digitalnim elementima rizik prelazi na kupca u trenutku kada je obavljena jednokratna isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge odnosno kada je započela kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.

V.b Kad postoje materijalni nedostaci
Nedostatak postoji:
1) ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
2) ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,
3) ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili
4) ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji.
Osim gore navedenih nedostataka, nedostatak postoji i:
1) ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,
2) ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora,
3) ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,
4) ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,
5) ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili
6) ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.
Prodavatelja ne obvezuju izjave iz stavka 2. točke 4. ovoga članka ako dokaže da nije znao niti je mogao znati za tu izjavu, ili da je do trenutka sklapanja ugovora javna izjava bila ispravljena na jednak ili usporediv način kao i kada je dana, ili da ta javna izjava nije mogla utjecati na donošenje odluke o kupnji.
Kod potrošačkih ugovora nedostaci iz stavka 2. točke 1. do 4. ovoga članka ne postoje ako je, u trenutku sklapanja ugovora, potrošač bio posebno obaviješten da određeno obilježje stvari odstupa od kriterija koji se koriste za određivanje nedostataka navedenih u stavku 2. točkama 1. do 4. ovoga članka i ako je potrošač to izričito i zasebno prihvatio prilikom sklapanja ugovora.
Posebna napomena: Prodavatelj za svoje proizvode ne pruža uslugu montaže kupljenih prizvoda.

V.c. Prava kupca
Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima ovlašten je zahtijevati od prodavatelja uklanjanje nedostatka, zahtijevati od prodavatelja predaju druge stvari bez nedostatka, zahtijevati razmjerno sniženje cijene, zahtijevati raskid ugovora, sukladno pravilima Zakona o obveznim odnosima.
Prilikom ostvarivanja prava na uklanjanje nedostatka kupac ima pravo izbora između popravka i zamjene stvari, osim ako bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili ako bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka prodavatelju nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
Kupac ima pravo na sniženje cijene ili na raskid ugovora tek ako prodavatelj nije uklonio nedostatak, ili je to odbio učiniti ili nije uklonio nedostatak u skladu s člankom V.h, stavcima 2. i 3. Uvjeta, ako nedostatak postoji unatoč pokušaju prodavatelja da ga ukloni odnosno ako je prodavatelj izjavio da neće ukloniti nedostatak ili iz okolnosti očito proizlazi da neće ukloniti nedostatak u razumnom roku ili bez znatnih neugodnosti za kupca te ako je nedostatak tako ozbiljan da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora.
Kupac ima pravo uskratiti plaćanje bilo kojeg nepodmirenog dijela cijene sve dok prodavatelj ne ispuni svoje obveze po osnovi odgovornosti za materijalne nedostatke.
Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.
Kod trgovačkog ugovora kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada. Kod trgovačkih ugovora ako je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
Kupac odmah prilikom uručenja kupljenog proizvoda treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača.
Kod potrošačkih ugovora potrošač nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.
Kod potrošačkog ugovora, kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, potrošač je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.

V.d Popravak ili zamjena
Popravak ili zamjena stvari s nedostatkom provode se besplatno, u razumnom roku od trenutka kada je kupac obavijestio prodavatelja o nedostatku te bez znatnih neugodnosti za kupca uzimajući u obzir prirodu stvari i svrhu za koju je kupcu ta stvar bila potrebna.
Prilikom popravka ili zamjene kupac je obvezan staviti stvar na raspolaganje prodavatelju, a prodavatelj ju je obvezan preuzeti i snositi troškove preuzimanja.

V.e Gubitak prava na raskid ugovora zbog nedostatka
Kupac gubi pravo da raskine ugovor zbog nedostatka stvari kad mu je nemoguće vratiti stvar ili je vratiti u stanju u kojem ju je primio.
Ipak kupac može raskinuti ugovor zbog nekog nedostatka stvari ako je stvar potpuno ili djelomično propala ili oštećena zbog nedostatka koji opravdava raskid ugovora, ili zbog nekog događaja koji ne potječe od njega niti od neke osobe za koju on odgovara.
Isto vrijedi ako je stvar potpuno ili djelomično propala ili oštećena pri ispunjenju obveze kupca da pregleda stvar, ili ako je kupac prije nego što je otkriven nedostatak potrošio ili izmijenio jedan dio stvari u tijeku njezine redovite uporabe te ako je oštećenje ili izmjena bez značenja.

V.f Sniženje cijene
Cijena se snižava prema odnosu između vrijednosti stvari bez nedostatka i vrijednosti stvari s nedostatkom, u vrijeme sklapanja ugovora.

VI JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

VI.a UVJETI, ROK I POSTUPAK OSTVARIVANJA PRAVA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, pravo na jednostrani raskid ugovora vrijedi isključivo kod ugovora sklopljenih na daljinu odnosno sklopljenih izvan poslovnih prostorija prodavatelja.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, na Vašu elektroničku poštu ukoliko ste obavijest o raskidu poslali elektroničkom poštom.

UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

1. Računanje roka za jednostrani raskid ugovora
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Preduvjet jednostranog raskida Ugovora jest da proizvod nije korišten.

2. Povrat robe
Robu molimo vratite bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kao je prethodno navedeno. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora i u stanju u kojem je preuzela. Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, kompletan, u originalnoj ambalaži, te potpuno ispravan i neoštećen budući da se taj proizvod vraća ponovo u prodaju.
Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka vratite robu.

3. Povrat uplaćenog iznosa
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena. Prodavatelj će izvršiti povrat plaćenog tek nakon što proizvod bude vraćen kompletan i ispravan u stanju u kojem je bio isporučen bez ikakvih nedostataka tj. kad od ovlaštenog servisa dobije potvrdu da je s vraćenim proizvodom sve uredu i da se takav vraćeni proizvod može vratiti nazad u prodaju. Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata primiti ćete pismenim putem u zakonskom roku.
Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, oštećen ili bez pojedinih dijelova i prateće opreme ili dokumentacije, smatra se da kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe, te prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

4. Troškovi povrata robe
Izravne troškove povrata robe snosi kupac.

5. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe
U slučaju korištenja prava na jednostrani raskid ugovora potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Potrošač je dužan vratiti proizvod u istom stanju u kojem je proizvod primio. Za slučaj vraćanja proizvoda bez ambalaže, s oštećenom ambalažom ili bez dokumentacije koja prati proizvod, prodavatelj ima pravo umanjenja povrata novčanih sredstava potrošaču za 30 % kupoprodajne cijene proizvoda.

6. Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je (pri čemu pojam roba ima jednako značenje pojmu proizvoda):
1. ugovor o uslugama prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
2. predmet ugovora proizvod ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora
3. predmet ugovora proizvod koji je izrađen po specifikaciji kupca ili koji je jasno prilagođen kupcu
4. predmet ugovora originalno zapakirana roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otvarana nakon dostave
5. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
6. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
7. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja ili koda koji nije isporučen na fizičkom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
8. ako je predmet ugovora artikl koji u trenutku sklapanja ugovora na daljinu nije bio na lageru prodavatelja, te je posebno za kupca naručen od proizvođača ili dobavljača na što je kupac pristao činom plaćanja po ponudi
9. ako je predmet ugovora isporuka računalnih programa u obliku pretplate ili licence
10. ako je predmet ugovora artikl za koji korisnik više nema originalnu ambalažu (jer ju je bacio) bez koje se vraćeni artikl više ne može vratiti nazad u prodaju
11. ako je predmet ugovora artikl za koji korisnik više nema sve sastavnice pakiranja (sve što je dobio u kutiji uz kupljeni proizvod)
12. ako je predmet ugovora artikl koji je korisnik prilikom korištenja oštetio
13. ako je predmet ugovora artikl koji se nalazi u tzv. blister pakiranju ili pakiranju sa zaštitnom naljepnicom koje nakon otvaranja više nije moguće zatvoriti, te nije moguće vratiti nazad u prodaju bez umanjenja vrijednosti
14. ako je predmet ugovora artikl koji koji koristi potrošni materijal koji je korišten prilikom upotrebe poput printera (toneri i tinte), projektora (lampa) i sl. U tom slučaju povrat je moguć jedino uz umanjenje cijene ovisno o tome koliko je proizvod koji koristi potrošni materijal bio korišten. Ako takav artikl uopće nije korišten, povrat je moguć i bez umanjenja cijene.
15. ako je predmet ugovora artikl koji je potrošni materijal poput tinti, tonera i sl. ako je otvoreno originalno pakiranje
16. kupac gubi pravo da raskine ugovor zbog nedostatka stvari kada je nemoguće vratiti stvar ili je vratiti u stanju u kojem ju je primio

VI.b IZUZETAK ZA SLUČAJ KUPOVINE PROIZVODA PO NARUDŽBI
Sukladno članku 8. stavku 3. i članku 79. stavku 1. točka 3. Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj ističe posebne uvjete za proizvode po narudžbi. Proizvodi koje prodavatelj nema na svojem skladištu u Zagrebu, te ih može naručiti posebno za kupca od proizvođača ili dobavljača su proizvodi po narudžbi. Takvi proizvodi prilagođeni su kupcu/potrošaču jer se isti, zbog svoje specifičnosti, cijene i raspoloživosti, naručuje samo zasebno – po nalogu kupca/potrošača. Takvi proizvodi su iznimno rijetko naručivani uslijed visoke cijene istih, posebnih karakteristika, posebnih uvjeta čuvanja i skladištenja i sl., te se stoga ne drže na lageru prodavatelja, ali se mogu naručiti posebno za kupca od proizvođača/dobavljača i isporučiti u dogovorenom roku koji je naveden na ponudi po kojoj kupac plaća ukoliko se slaže s ovim Uvjetima i rokom isporuke navedenim na ponudi. U tom slučaju u ponudi koju kupac zaprimi piše rok isporuke naveden u danima ili tjednima po zaprimljenoj uplati. Nakon što kupac uplati po takvoj ponudi i prodavatelj naruči proizvod posebno za kupca od proizvođača/dobavljača, kupac više nema pravo na raskid ugovora, tj. na odustajanje od kupovine uplaćenog proizvoda, povrat nakon isporuke ili zamjenu za drugi proizvod. Ukoliko se radi o proizvod po narudžbi za kupovinu takvog proizvoda vrijede posebna pravila jer se isti nabavlja samo iznimno – po nalogu kupca. Za slučaj takve kupovine, nakon potvrde narudžbe, činom uplate navedenog iznosa na ponudi, više nije moguć odustanak od narudžbe niti jednostrani raskid ugovora.
Za slučaj nejasnoća molimo Vas da se prije narudžbe i uplate po ponudi posavjetujete s našim prodajnim predstavnikom.

VI.c IZUZETAK ZA SLUČAJ KUPOVINE APPLE PROIZVODA
Sukladno jamstvenim uvjetima propisanim od strane proizvođača Apple, niti jedan uređaj koji proizvodi ili distribuira tvrtka Apple nakon narudžbe iz tvornice ili isporuke kupcu više nije moguće vratiti niti zamijeniti za neki drugi.

VII IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
U slučaju spora, sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova ( NN br. 121/16, 32/19), predlažemo alternativno rješavanje spora pred jednim od tijela određenih za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koji djeluju u Republici Hrvatskoj, npr:
- Centrom za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za mirenje
- Sudom časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori
- Centrom za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca

Online rješavanje sporova:
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem poveznice: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR
To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
Sve sporove prodavatelj i kupac će nastojati riješiti mirnim putem, a u slučaju neuspjeha nadležan je sud prema mjestu sjedišta Prodavatelja.

VIII OSTALO

VIII.a Prodavatelj ulaže maksimalne napore u održavanju informacija na stranicama web trgovine ažurnim i ispravnim, no prodavatelj ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija o proizvodima i uslugama.
U izuzetnim slučajevima su moguća odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama Prodavatelj zadržava pravo promjene uvjeta isporuke u narednih 24 sata od trenutka obavijesti isporuke.
VIII.b Internet stranice su u vlasništvu prodavatelja. Za vrijeme korištenja Internet stranice primjenjuju se ovdje navedeni Uvjeti, kao i svi važeći i primjenjivi zakoni. Prodavatelj zadržava pravo promjene ovih Uvjeta i ostalih odredbi sadržanih na stranicama prodavatelja bez prethodne najave.
Sav sadržaj na Internet stranici kao što su tekstovi, grafički sadržaji, zaštitni znakovi (logotipi), ikonice, audio i video zapisi, digitalna preuzimanja, softverski paketi i podaci vlasništvo su M-Computersa ili naših dobavljača sadržaja i zaštićeni su domaćim i međunarodnim propisima o zaštiti autorskog i srodnih prava odnosno prava industrijskog vlasništva i njihova neovlaštena uporaba predstavlja povredu propisa o zaštiti prava intelektualnog vlasništva. Sav softver koji se koristi na Internet stranici je vlasništvo M-Computersa ili dobavljača softverskih rješenja i zaštićen je propisima o zaštiti autorskog i srodnih prava.
VIII.c Korisnik koji koristiti Internet stranicu, je odgovoran za povjerljivost svog korisničkog računa – korisničkog imena, lozinke i ostalih osobnih podataka kao i za restrikciju pristupa računalu korisnika. Korisnik prihvaća odgovornost za sve aktivnosti koje se izvedu koristeći njegovo korisničko ime i lozinku. Prodavatelj jamči zaštitu privatnosti sukladno važećim propisima o zaštiti privatnosti i zaštiti osobnih podatka. Kada korisnik posjeti Internet stranicu ili pošalje elektronsku poštu (e-mail) prodavatelju, komunicira elektronski s prodavateljem. Ovime korisnik pristaje na elektronsku komunikaciju. Prodavatelj komunicira s korisnikom putem e-maila ili uz pomoć informacija na Internet stranici. Navedenim postupanjem korisnik izričito pristaje na sva pravila, upozorenja, obavijesti i ostale poruke putem kojih prodavatelj komunicira s korisnikom.
VIII.d Korisnici mogu postaviti osvrte, komentare i ostale sadržaje; slati e-čestitke i ostale vidove komunikacija te slati sugestije, ideje, komentare, pitanja i druge informacije, sve dok ti sadržaji nisu nezakonite, opscene i prijeteće prirode, te nisu u svrsi diskreditiranja nečijeg dobrog imena, povređivanja privatnosti, povrede prava intelektualnog vlasništva treće osobe ili slične prirode. Nije dozvoljeno slanje i dijeljenje softverskih virusa, političke kampanje, lančana-pisma, masovno slanje e-mailova, ili bilo kakav drugi oblik SPAM-iranja. Nije dozvoljeno korištenje neispravnih ili tuđih e-mail adresa, impersonizacija druge osobe i/ili organizacije ili bilo kakvo drugačije navođenje na krivi izvor sadržaja i komunikacije. Prodavatelj zadržava pravo (ali ne i obavezu) da izbriše ili izmjeni takve sadržaje, ali ne i da redovito provjerava sve postavljene sadržaje.
VIII.e Prodavatelj poštuje prava intelektualnog vlasništva i druga prava trećih osoba. Ako korisnik osnovano smatra da je njegovo djelo kopirano ili je na bilo koji drugi način povrijeđeno njegovo pravo, korisnik mora obavijestiti prodavatelja o navedenom.
VIII.f Svi proizvodi, usluge i ostali artikli na Internet stranici su vlasništvo prodavatelja.
VIII.g Prodavatelj ulaže napore da Internet stranicu održi u ispravnom i sigurnom stanju. korisnik treba prijaviti bilo kakve probleme i zloupotrebe, uvredljive sadržaje i povrede ovih i ostalih pravila. Prodavatelj zadržava pravo da, bez ograničavanja drugih pravnih sredstava, ograniči, suspendira ili terminira svoje usluge i korisničke račune, zabrani dostup do internet stranice, izbriše ili izmijeni sadržaje koje poslužuje, te poduzme tehničke i pravne metode i korake kako bi onemogućilo korisnicima pristup sajtu ako smatra da korisnici stvaraju probleme, ne poštuju zakone ili se ne ponašaju u skladu s ovim Uvjetima korištenja. Prodavatelj također zadržava pravo da ukine neverificirane korisničke račune.
Prodavatelj osim isključenja korisnika koji ne poštuju ovdje navedene Uvjete i ostala pravila važeća na Internet stranici može zahtijevati naknadu sve štetu, uključujući, ali ne ograničavajući se na izgubljenu dobit koju prodavatelj trpi zbog nepoštivanja ovih Uvjeta.

IX IZJAVA O OGRANIČENJU ODGOVORNOSTI

Ova Internet stranica se poslužuje na principu “kakav jest” i “kako je raspoloživ”. Kao kupci proizvoda se izričito slažete da koristite Internet stranicu na vlastitu odgovornost i osobni rizik.
M-Computers ne jamči, niti preuzima bilo kakav oblik odgovornosti, da su ova Internet stranica, njegovi poslužitelji (serveri), e-mailovi poslani od strane M-Computersa nezaraženi virusima ili drugim štetnim komponentama. M-Computers nije odgovoran za bilo kakve nastale štete bilo kakvog tipa koje su nastale korištenjem ove stranice, uključujući, ali ne i ograničavajući se na, izravne, neizravne, kaznene i kao i sve druge vidove štete. 

X JAMSTVO

X.a Svi proizvodi imaju jamstvo. Većina proizvoda, ovisno od proizvođača ima jamstvo duže od jedne godine. Jamstveni list sastavni je dio isporuke uz naručeni proizvod kupcu. Kupac je dužan, na vlastiti rizik i odgovornost, čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava.

X.b Prodavatelj jamči ovlašteni servis kojeg je odabrao proizvođač za proizvode koje je kupac kupio direktno od Prodavatelja sukladno općim uvjetima garancije i servisiranja koje pruža proizvođač pojedinih artikala.
Proizvođač proizvoda jamstvom jamči besplatan popravak kupljenog proizvoda u skladu s važećim propisima i uvjetima opisanim u jamstvenom listu. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davaoc jamstva će zamijeniti proizvod novim ili Vam vratiti novac. Jamstveni rok počinje danom prodaje uređaja, koji se unosi u garantni list.
Za sve proizvode za koje proizvođač daje jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni u jamstvenom listu proizvoda.

Prije kupovine proizvoda putem Web trgovine preporučamo Vam:
- da dobro pogledate karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi prilikom izbora proizvoda
- da se dodatno informirate o željenom proizvodu na Web stranici proizvođača
- da pripazite na točnu oznaku modela, ponekad postoje različiti modeli sličnog imena i karakteristika
- ako u nešto niste 100% sigurni molimo Vas da svakako prije kupovine to provjerite s našim prodajnim predstavnikom kako kasnije ne bi bili nezadovoljni kupljenim proizvodom

Prije plaćanja proizvoda nakon zaprimljene ponude proporučamo Vam da dobro proučite ponudu i:
- provjerite je li ponuđeni proizvod odgovara Vašim potrebama
- jesu li na ponudi upisane ispravne količine, odgovarajuća cijena, kao i Vama prihvatljiv rok isporuke
- jesu li na ponudi upisani Vaši točni podaci
- jeste li nam javili adresu dostave ako je različita od adrese s računa
- je li ponuda još uvijek važeća (svaka ponuda ima rok važenja)

Plaćanjem ukupnog iznosa s ponude kupac prihvaća ponudu kao važeću i pristaje na sve uvjete iz ponude, te uvjete poslovanja i prodaje prodavatelja.

Ukoliko prihvaćate Uvjete prodaje, prihvaćate i Opće uvjete poslovanja.
M-Computers zadržava pravo izmjene ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave. Uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske. U slučaju eventualnog spora trgovac i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je redovno nadležan sud u Zagrebu.

Za sve dodatne upite, obavijesti o mjerama opreza i nuspojavama upitajte na info@m-computers.hr


VSC Pro+ Internet Trgovina   Online prodaja